Garantija
Sąlygos ir Politika
Taisyklės
Sąlygos
Garantija
Privatumo politika
1.
Naudojamos sąvokos.
Pardavėjas - UAB Kaidas įmonės kodas 186105836, adresas Aušros g. 16, LT-13248 Rudamina, Vilniaus r., PVM kodas LT 861058314
Pirkėjas - yra bet kuris fizinis arba juridinis asmuo, kreipiantis į Pardavėją dėl prekių užsakymo arba pirkimo.
Reklamacija - raštu pirkėjo pateikta pretenzija dėl prekės kokybės.
Pirkėjas sutinka su pateiktomis garantinėmis sąlygomis, patvirtina savo sutikimą ir kad jam suprantamos prekių kokybės garantinės sąlygos, sumokėdamas prekių kainą. Todėl ateityje jis negali remtis jų nežinojimu.
2.
Parduodamų prekių kokybė.
Pardavėjas privalo perduoti Pirkėjui prekes, kurių kokybė atitinka pirkimo – pardavimo sutarties sąlygas bei daiktų kokybę nustatančių dokumentų reikalavimus. Pardavėjas atsako už daiktų trūkumus, jeigu Pirkėjas įrodo, kad jie atsirado iki daiktų perdavimo arba dėl priežasčių, atsiradusių iki daiktų perdavimo.
Pardavėjas privalo perduoti Pirkėjui tokios kokybės prekes, kurios pardavimo metu neturi paslėptų trūkumų, dėl kurių prekių nebūtų galima naudoti tam tikslui, kuriam pirkėjas ketino jas naudoti, arba dėl kurių prekių naudingumas sumažėtų taip, kad Pirkėjas, apie tuos trūkumus žinodamas apskritai nebūtų tų prekių pirkęs, ar nebūtų už jas tiek mokėjęs. Tačiau Pardavėjas neprivalo garantuoti, kad nėra paslėptų trūkumų, jeigu apie juos pirkėjas žino arba jie yra tiek akivaizdūs, kad bet koks atidus pirkėjas būtų juos pastebėjęs be jokio specialaus tyrimo.
Jeigu prekių trūkumai atsirado po prekių perdavimo Pirkėjui dėl to, kad Pirkėjas pažeidė prekių naudojimo ar saugojimo taisykles, arba dėl trečiųjų asmenų kaltės ar nenugalimos jėgos, Pardavėjas negarantuoja prekių kokybės ir jis neatsako už prekių trūkumus.
Pirkėjas netenka teisės remtis prekių neatitikimu, jeigu per protingą laiką bet ne ilgiau nei 10 dienų po to, kai neatitikimą pastebėjo ar turėjo pastebėti, apie tai nepraneša Pardavėjui ir nenurodo, kokių reikalavimų prekė neatitinka.
3.
Prekių garantijos terminai.
Pardavėjo parduodamoms naujoms prekėms, taikomas 6 mėn. (180 d.), bet ne daugiau nei 25 000 km ridos, kokybės garantijos terminas. Jei prekės normatyvinio keitimo periodas trumpesnis nei 25 000 km ridos, kokybės garantija suteikiama iki prekės normatyvinio keitimo pabaigos, tačiau neviršijant 6 mėn. termino.
Pardavėjo parduodamoms naudotoms prekėms suteikiame paleidimo garantiją, tai reiškia, kad prekė turi veikti montavimo metu, jei neveikia pakeisime į veikiančią arba grąžinsime pinigus
Akumuliatoriams taikomas 12 mėn. garantinis terminas. Garantija suteikiama pateikus pirkimą patvirtinančio dokumento originalą (kasos čekis, kasos pajamu orderis ar PVM sąskaita faktūra).
Jei garantiniai terminai ir/ar sąlygos nurodytos ant prekės pakuotės, Pardavėjo internetinėje svetainėje ar kituose Pardavėjo nurodytuose šaltiniuose yra skirtingi, Pirkėjui galioja šiose taisyklėse nurodyti garantiniai terminai ir sąlygos.
Kai yra nustatytas prekių kokybės garantijos terminas, reikalavimai dėl prekių trūkumų gali būti reiškiami, jeigu trūkumai nustatyti per garantijos terminą.
4.
Prekių garantijos taikymas.
Jei prekes įsigijo fizinis asmuo, Pirkėjo pretenzija dėl prekių kokybės svarstoma tik tuo atveju, jei prekės įsigytos ne dėl savo ūkinės – komercinės ar profesinės veiklos, o savo asmeniniams, šeimos, namų, ūkio poreikiams tenkinti.
Pardavėjas gali paprašyti įrodyti, kad įsigytos prekės skirtos tai transporto priemonei, kurios savininkas yra Pirkėjas ar jo šeimos narys ir gali tai įrodyti pateikdamas patvirtinantį transporto priemonės dokumentą (transporto priemonės registracijos liudijimą) ir kad prekės buvo naudojamos savo asmeniniams, šeimos, namų, ūkio poreikiams tenkinti. Taip pat pateikti įrodymus, kad darbai buvo atlikti asmenų turinčių atitinkamas technines sąlygas ir įregistruotą leidimą veiklai atlikti.
Prekių kokybės garantija galioja defektams, atsiradusiems dėl nekokybiškų medžiagų ar gamybos defektų.
Prekių kokybės garantijos terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekės perdavimo Pirkėjui. Rida nustatoma pagal teisingai užpildytą Reklamacija ir/ar kitus dokumentus, kurie leidžia nustatyti pateiktų duomenų teisingumą.
Garantija prekėms suteikiama tik pirmajam prekės savininkui.
Nustatyti prekių kokybės garantijos terminai nepratęsiami.
Naudotos prekės gali būti keičiamos ar grąžinamos, jeigu prekė nebuvo naudojama, nesugadinta, tos pačios komplektacijos, kokios buvo įsigytos bei išsaugotos jos vartojamosios savybės.
Garantiniu laikotarpiu prekės gedimas, jeigu jis atsirado ne dėl kliento kaltės, šalinamas gamintojo. Sugedusi prekė keičiama arba už ją grąžinami pinigai, jei gedimo negalima pašalinti.
5.
Garantija netaikoma, kai.
Iš Pardavėjo pirktos prekės buvo sumontuotos asmens, neturinčio tinkamos kvalifikacijos ir/ar žinių numatytam darbui, kuriam buvo įsigytos prekės, atlikti.
Iš Pardavėjo pirktos prekės buvo montuojamos ir/ar eksploatuojamos nesilaikant gaminotojo/tiekėjo reikalavimų, instrukcijų ir/ar nurodymų.
Reikšdamas reikalavimus dėl prekių trūkumų Pirkėjas nepateikia jų įsigijimą iš Pardavėjo patvirtinančio dokumento originalo (kasos čekis, PVM sąskaita faktūra) bei garantinės kortelės, kuri išduodama atskiroms prekių grupėms pagal nustatytus gamintojo reikalavimus.
Pirkėjas per protingą laiką po to, kai pastebėjo neatitikimą ar turėjo pastebėti, apie tai nepraneša Pardavėjui ir nenurodo, kokių reikalavimų prekės neatitinka.
Garantija netaikoma jei dalys paveiktos mechaniškai: skaldos, akmenų ar agresyvių techninių medžiagų (druskų, tirpiklių, elektrolito ir pan.). pvz. aušinimo ir AC radiatoriai ir kt.
Garantiniai įsipareigojimai nutraukiami jei nustatomas gamintojo ženklinimo, plombavimo ar serijiniu lipduku žymų pažeidimas ar jų pašalinimas (ardymas).
Garantija netaikoma jei prekės naudojamos padidinto dėvėjimosi sąlygomis (Pvz. sportiniams, taksi, policijos automobiliams ir pan.).
Pažeidimai atsiradę dėl patekusių pašalinių daiktų į prietaiso vidų - smėlio, skysčio, purvo, tepalo (korozija, oksidacija), ir pan.
Pažeidimai atsiradę po įsigijimo prekei nukritus, sutrenkus arba transportuojant, kai prekę gabena pats klientas
Kiti mechaniniai pažeidimai, ardymo žymės
6.
Pretenzijos ir reklamacinių prekių pateikimas.
Pirkėjo pretenzija dėl prekių kokybės svarstoma tik tuo atveju jei raštu pateikiamas pilnai užpildytas Reklamacijos blankas ir pirkimo dokumento originalas (kasos čekis, kasos pajamu orderis arba PVM sąskaita faktūra). Reklamacijos blanką galite rasti apačioje šio puslapio.
Reklamacinės prekės, demontuotos bei sukomplektuotos taip pat kaip ir nauja prekė, turi būti pristatytos į prekybos vietą, kurioje buvo pirktos.
Reklamacijai pateiktų išmontuotų dalių lizdai ir angos (pvz. vairo pavarų su stiprintuvu, siurblių, kondicionierių kompresorių ir kt.) turi būti uždengti kamščiais, kad transportavimo metu į aplinką nepatektų eksploataciniai skysčiai.
Jei reklamacinės prekės nėra pilnai sukomplektuotos, Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti tokias prekes bei turi teisę atsisakyti grąžinti sumokėtą prekių kainą.
Gavęs netinkančią ar nepilnos komplektacijos naudota prekę, Pirkėjas turėtų kreiptis i aptarnaujanti vadybininka ir susitarti dėl prekės ir pinigų grąžinimo ar prekės pakeitimo.
Nadotoms prekėms Reklamacijos pildyti nereikia.
7.
Pretenzijos nagrinėjimas.
Nesant galimybei objektyviai nustatyti prekių defekto, prekės siunčiamos įvertinimui prekių gamintojams ar jų atstovams, ar įmonėms turinčioms reikiamą testavimo įrangą. Šiuo atveju pateiktos prekės techninis įvertinimas gali užtrukti iki 180 dienų.
Pardavėjas per protingą terminą nuo prekių priėmimo techniniam įvertinimui informuoja pirkėją Reklamacijos blanke nurodytais kontaktais apie atlikto įvertinimo išvadas ir/ar reklamacijos nagrinėjimo rezultatus.
Jei Pirkėjas vienašališkai nutraukia sutartį ir pareikalauja grąžinti sumokėtą kainą, tokiu atveju netinkamos kokybės prekes Pirkėjui negrąžinamos.
Pinigai, už grąžinamas prekes naujas ar naudotas, išmokami tik tuo atveju, jei Pirkėjas pateikia pirkimą patvirtinančio dokumento originalą (kasos čeki, kasos pajamu orderi ar PVM sąskaita faktūra) bei asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą arba asmens tapatybės kortelę). Pareiškėjas ir pinigų gavėjas turi būti tas pats asmuo, kuris pateikė pretenziją.
Pirkėjas privalo per 30 dienų nuo informacinio pranešimo gavimo dienos atsiimti jam grąžinamus pinigus už pripažintas reklamacines prekes.
Atlikus įvertinimą ir nepasitvirtinus reklamacijos akte Pirkėjo nurodytiems trūkumams arba nustačius, kad už trūkumų atsiradimą atsako Pirkėjas, Pardavėjas informuoja pirkėją apie įvertinimo išvadas ir/ar reklamacijos nagrinėjimo rezultatus ir neatlygina Pirkėjui jokių su tuo susijusių išlaidų.
Pirkėjas per 30 dienų privalo iš pirkimo vietos į kurią pateikė atsiimti prekes, kurios buvo pateiktos įvertinimui atlikti, tačiau nepasitvirtino Reklamacijos blanke Pirkėjo nurodyti trūkumai arba nustatyta, kad už trūkumų atsiradimą atsako Pirkėjas. Jei per nurodytą terminą prekės neatsiimamos, jos utilizuojamos be galimybės pareikšti pretenziją dėl prekės (-ių) grąžinimo.
Jei Pirkėjo netenkina gautas pretenzijos atsakymas, jis gali raštu per 10 darbo dienų nuo pirminio atsakymo į pretenziją pakartotinai pateikti pretenziją Pardavėjui.
Pretenzija gali būti pateikta tik tokiu atveju, jei Pirkėjas turi konkrečių ir pagrįstų argumentų dėl ko nesutinka su pateiktomis išvadomis. Taip pat Pirkėjas gali savo iniciatyva ir savo lėšomis kreiptis į nepriklausomą ekspertą dėl prekės trūkumų įvertinimo. Gavęs išvadas, Pirkėjas turi teisę kreiptis su pakartotine pretenzija.
8.
Grąžinimų prekių siuntimo išlaidos.
Jeigu grąžinama nepilnos komplektacijos prekė ar gauta ne ta prekė, siuntimo išlaidas dengia Pardavėjas.
Jeigu grąžinama Prekė netinka Pirkėjui dėl jo kaltės, siuntimo išlaidas dengia pats Pirkėjas.
9.
Pinigų grąžinimo tvarka.
Pirkėjui susisiekus su Pardavėju ir suderinus visas Prekės grąžinimo sąlygas, pinigai į nurodytą banko sąskaitą pervedami per 7 (septynias) dienas nuo dienos, kai Pardavėjas gavo grąžinamą prekę.
Reklamacijos blankas
*Visos kainos yra be PVM 21%
© 2024 UAB Kaidas. Visos teisės saugomos.
Lietuva